Правила та умови повернення

Як повернути гроші за товар або обміняти його?

Згідно чинного законодавства України Ви можете повернути товар, придбаний в інтернет-магазині, якщо виконуються наступні вимоги:

  1. З моменту придбання товару пройшло не більше 14 днів.
  2. Товар не використовувався.
  3. Збережений товарний вид і упаковка.
  4. Присутні фабричні пломби і ярлики.
  5. У наявності є платіжні документи, які підтверджуюсь покупку товару.

Повернення товару можна здійснити за допомогою перевізника. При поверненні товару послуги надсилання оплачує Покупець.

Після отримання висновку нашого сервісного центру про стан товарного вигляду повернутого товару, наявності всіх деталей і справності механізмів, ми повернемо Вам повну вартість товару, якщо аналогічного для обміну немає в наявності.

Гроші, сплачені за придбаний товар, повертаються не пізніше, ніж протягом 7 днів з моменту підтвердження прийняття товару.

Повернення товару, який несправний з вини виробника

Ви можете обміняти у нас бракований товар на новий, за таких умов:

  1. Товар не використовувався. Збережені всі захисні плівки, документи, упаковка.
  2. Ви звернулися до нас не пізніше 14 днів з моменту придбання.

Після докладу нашим сервісним центром про стан повернутого товару, його товарного вигляду, наявності всіх деталей, виконання всіх гарантійних умов експлуатації, ми повернемо Вам повну вартість товару, якщо аналогічного для обміну немає в наявності. Максимальний термін такої перевірки становить 14 днів.

Коли буде відмовлено в поверненні?

Інтернет-магазин змушений відмовити в заміні товару на новий або повернення грошей за товар, якщо:

  1. Від дати покупки пройшло більше ніж 14 днів.
  2. Відсутній документ, що підтверджує покупку товару в нашому магазині.
  3. Товар був у використанні.
  4. Комплектація товару неповна, відсутні деталі, оригінальна упаковка, відсутнє пломбування і т.д.
  5. При обстеженні товару помітні ознаки стороннього втручання (ремонт, спроба розкриття та інше) або порушені інші умови гарантійного обслуговування товару (занурення в воду, механічний вплив і т.д.).

Щоб уникнути пошкодження при транспортуванні замовлення ретельно перевіряйте товар при отриманні, тому як ми відправляємо Вам його в належному вигляді. Такий збиток може відшкодувати тільки компанія-перевізник, але не наш магазин.

Інтернет-магазин не несе відповідальність за затримки доставки товарів, пов'язані безпосередньо з роботою перевізників.

Враховуйте це при оформленні замовлення в віддалені регіони.

Товари, які не підлягають поверненню

Зверніть увагу!

Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну:

  1. Предмети санітарної гігієни;
  2. Перо-пухові вироби;
  3. Парфумерно-косметичні вироби;
  4. Дитячі іграшки м'які;
  5. Дитячі іграшки гумові надувні;
  6. Білизна натільна;
  7. Білизна постільна;
  8. Товари в аерозольній упаковці;
  9. Друковані видання;
  10. Товари для немовлят (соски, пелюшки, пляшечки для годування тощо.).

Заповнити форму на повернення товару